Luxéol apņemšanās
Luxéol ir apņēmies nodrošināt klientu apmierinātību, koncentrējoties uz produktu kvalitāti, zināšanām un efektivitāti, kā arī uzklausot patērētājus.
Uzņēmums Nutravalia, kas pazīstams ar savu Luxéol zīmolu, ievēro korporatīvās sociālās atbildības (CSR) pieeju un, cik vien iespējams, par prioritāti piešķir savu produktu ražošanu Francijā. Luxéol augstu vērtē dzīves kvalitāti darbā un atbalsta dažādas vides un sociālo lietu asociācijas. Tā ir arī apņēmusies palielināt savu patērētāju izpratni par katra cilvēka ietekmi uz vidi, un katrs mazais žests ir svarīgs!
KSA*, Luxéol saistības pret sabiedrību
Mūsu uzņēmums Nutravalia ir vislabāk pazīstams ar mūsu vadošo matu produktu zīmolu Luxéol.
Mēs esam cilvēka lieluma uzņēmums, kas ir apņēmies ievērot KSA* pieeju gan vides, gan sabiedrības aspektu dēļ, un mēs cenšamies ierobežot savu ietekmi uz sabiedrību, kurā dzīvojam.
Mēs vēlējāmies, lai mūsu apņemšanās tiktu atzīta, veicot mūsu auditu 22. gada audita beigās, AFN Following 20. marķējums "Engagé RSE* et Responsibility Europe".